Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97a51n 97R60á12ž

21. 2. 2021 17:42

Takovému článku karma sluší, tak jsem ji dal!

PS. Některé výdaje státu, počínaje zcela pitomou petitisícovkou důchodcům, pokračující zcela nesmyslným dotováním mnoha už dnes neperspektivních podniků i finanční podpora mnohých odvětví objektivně nepotřebného a personálně předimenzovaného sektoru služeb, mi připomíná jednání zadluženė rodiny, která si vezme další půjčku, aby mohla jet k moři.

Svět se mění a ochota nové generace zaměřené na individualismus splácet dluhy vytvořené pro udržení vysoké životní úrovně generace současné, brzo skončí, Když to nastane, bude to pro mnohé hodně drsné probuzení ze sna, že na vysokou životní úroveň je nějaký nárok.

0 0
možnosti

Děkuji za karmu. Souhlasím, odpovědnost musí být sdílená. Pokud budu nést i finanční odpovědnost za své zdraví, budu se chovat jinak..

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 604x
Pozoruji dění v ekonomice a politice a hledám vysvětlení. Poznání mi přináší vnitřní uspokojení.Mám ekonomické vš. vzdělání (Doc. CSc.)a životní zkušenosti. Delší dobu jsem žil a pracoval v USA, stát Illinois (15 let). Ale i vzdělaní se mohou mýlit a stáří není zárukou rozumu. Připouštím věcnou diskusi. 

Seznam rubrik